Kære forældre, ledere og bestyrelsesmedlemmer.
I indbydes herved til Sejs Spejdernes årlige Generalforsamling (Grupperådsmøde). Det er meget vigtigt at mindst en forældre pr. spejder møder op. Selv om det godt kan virke lidt ”tørt” når man kigger ned over dagsordenen, så er det vigtigt for jeres børns spejderliv, og ikke mindst den opbakning I herved kan give til lederne.
Det er super vigtig at vi får sammensat den helt rigtige bestyrelse, men vi kan godt love at ingen vil blive valgt til noget mod deres vilje!
Vigtigst af alt...god kommunikation mellem forældre og ledere/bestyrelse er rigtig vigtigt, derfor er det også vigtigt for gruppes spejderarbejde og ikke mindst ledernes trivsel, at I møder op.
Vi sørger for at der er kaffe og dejlig kage, du/I skal blot tilmelde dig her eller på SMS til Ida på tlf. 61100826, senest d. 27/2.
På gensyn
Sejs Spejdernes bestyrelse
1. Valg af dirigent og referent.
2. Beretning fra bestyrelsen, herunder information om årets sommerlejre
3. Fremlæggelse af årsregnskabet for det forgangene år til godkendelse (udsendes inden generalforsamlingen).
4. Fremlæggelse af budget for indeværende år til godkendelse (2022).
5. Fremlæggelse af budget for det kommende år (2023).
6. Vedtagelse af kontingent for det kommende år
7. Behandling af indkommende forslag. Forslag sendes til Gruppeleder Marie Therkildsen
8. gruppeleder@sejsspejderne.dk) senest 23. februar
9. Vedtagelse af udviklingsplan
10. Fastsættelse af pladser i Sejs Spejdernes bestyrelse (bestyrelsen indstiller min. 5 personer).
11. Valg til bestyrelsen
* Ulf Astorp (formand). Ønsker ikke genvalg
* Kasper Vejlø (kasserer)
* Ida Raabjerg
* Nanna Bækdahl (ikke på valg i år)
11. Valg af stemmeberettiget til divisionsrådet (5 personer)
12. Valg af stemmeberettiget til korpsrådet (2 personer)
13. Valg af revisor og evt. revisorsuppleant.
* Sigurd Walther Have
14. Eventuelt